Sunday 9 March 2014





KONINKRYK VAN GOD


Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie.  En hulle sal nie sê:  Kyk hier!  Of:  Kyk daar!  Nie;  want die koninkryk van God is binne-in julle.  -  Lukas 17:20,  21  (OV)


God is ons álmal se liefdevolle Hemelvader en hy het ons álmal éwe lief – of ons reeds lánk gelede ons hart aan hom toevertrou het en of ons vándag eers ons hart aan hom gegee het – hy het nie sómmige van sy kinders méér lief as ander nie.  Jý bly in Hom en Hý bly in jou.

God is net ‘n flúístering en gebed ver.   Wend jou nóú tot Hom in die gebed wétende dat Hy ántwoord op jou roep.  Hy luister na élkeen van ons se gebede.  Daar is géén twyfel, géén kommer, géén vrees in Sý koninkryk nie.

Luister net hóé verwelkom Hy jou in Sy koninkryk van liefde, aanvaarding en harmonie:  “Kom na My toe en lê al jou laste af.   Ek is die harmonie en die vrede wat jy soek.   Alles wat Ek het, is joune.   Ek het jou nie vergeet nie en Ek sal jou nooit verlaat nie.  Ek is altyd met jou – nou en tot in ewigheid.   Jy is My geliefde kind in wie Ek welbehae het.   Ek sien die goeie in jou.  Ek sie die volmaaktheid waarmee jy geskape is.   Glo in My;  Ek glo in jou.”

Ek gló, ek fluister, ek bid, en die déúr tot Gods koninkryk gaan voor my oop.  Dánkie Hemelse Vader!


Gebed:  Ek gló, en gaan Ú koninkryk binne.


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: