Monday 11 March 2013





ALTYD MET MY

Moet Ek self saamgaan en vir jou vrede gee?  -  Eks. 33:14

ALTYD  MET  MY!  Wat ‘n wonderlike versekering is dit nie!  Ek begroet die dag met ‘n glimlag want God is met my.  Hoe kan dit anders as om ‘n goeie, gelukkige dag te wees.

ALTYD  MET  MY!  Nie net in tye van nood is my Hemelvader met my nie, maar te alle tye!  Ja, terwyl ek besig is met aktiwiteite van die dag – met werk, inkopies doen, besoek aan my vriende of my daaglikse pligte – Hy is altyd met my!  Wat ‘n hemelse verskil maak dit net nie!

ALTYD  MET  MY!  Hóé dankbaar is ek net nie dat God altyd met my is nie, dat ek nóóit óóit alleen is nie, nóóit sonder ondersteuning en onderskraging is nie, nóóit sonder hulp en bemoediging is nie!

ALTYD  MET  MY!  Vandag, môre en elke dag is dit ek en U, o Heer!  Hóé heerlik is hierdie wete nie!

Gebed:  My Hemelvader is áltyd met my!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: