Tuesday 12 March 2013





‘N ONTDEKKINGSTOG

By God is wysheid en krag ...  Hy gee lig in donker dieptes,  Hy maak donker plekke lig.  -  Job 12:13,22

Ongeag hoe dikwels ek ‘n bekende pad ry, is daar altyd iets nuuts om te ontdek.  Al ken ek ‘n geliefde hoe lank, is daar altyd iets nuuts wat ek kan leer omtrent die persoon.

Hemelse wondere omring my elke dag, en tog is daar nog so baie waarvan ek nie eens bewus is nie.  Soos byvoorbeeld ‘n klein akkertjie wat vandag van ‘n boom afval, waar dit onder die stof en grond verdwyn en dan begin ontkiem en groei tot ‘n reuse-akkerboom iewerss in die verre toekoms.

Ek kyk na myself en Gods hele skepping met die oë van ‘n avontuurlustige ontdekker.  Soms staan ek verbaas oor wát ek alles in myself ontdek, veral as ek geen perke plaas op dít waartoe ek in staat is nie.

Maar die belangrikste ontdekking wat ek óóit kan doen, is my eie geestelike waarde as kind van God -  ‘n skepping van lig, liefde en krag!

Gebed:  Vandag is ek op ‘n ontdekkingstog!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: