Sunday 17 March 2013





‘N  LIGTE  AANRAKING

In die Here is julle lig.  Leef dan as mense van die lig.  -  Ef.  5:8

Elke nuwe dag is ‘n spesiale dag as ek dit ‘n ligte aanraking gee.  Dit is ‘n dag wat ek seën met die lig van die Vader – die ware lig wat skyn in die duisternis – wat misverstand uit die weg ruim en mense inspireer om reg en ordelik op te tree.

Met die lig wat in my en om my skyn, is daar vrede in my gemoed.  My verstand is helder en ek lewer my heel beste.  Ek sien net die positiewe en die goeie in elke mens en in elke uitdaging.  In stilte seën ek alles waarvoor ek te staan kom, en oorhandig dit aan God vir lig en wysheid.

Ek gee die ligte aanraking van my liefde en lewensvreugde en entoesiasme aan elke mens wat my pad mag kruis.  Elke oomblik van elke dag hou ek in die lig van Gods liefde en sorg.  Die ligte aanraking bring lig in alles wat my aangaan.  Dit is ‘n wonderwerkende krag in my en om my, en laat my leef soos dit ‘n kind van die lig betaam om te leef.

Gebed:  Ek gee alles in my lewe ‘n ligte aanraking.

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: