Tuesday 12 March 2013





VRY

Ek is die Here jou God wat jou uit Egipte, uit die plek van slawerny, bevry het.  -  Deut.  5:6

Ek begin ‘n nuwe lewe deur my vry te maak van ou gedagte-patrone en leefwyses wat nie meer tot my heil is nie.  Vry en ongebonde volg ek my pad van lig, in harmonie met Gods goeie plan vir my.

As kind van ‘n Hemelvader is daar niks waarvoor ek bang is nie.  Stap vir stap volg ek Sy lig wat so helder op my pad skyn – en ek weet wat om waar en wanneer te doen en ek doen dit met vreugde in my hart.

Géén negatiwiteit van die verlede het enige houvas meer oor my nie.  God die Vader het my vry gemaak, en in die krag van Hom wat in my woon, is ek daartoe in staat om die bande wat my probeer bind, te verbreek.  Splinternuwe weë, nuwe deure gaan voor my oop, en my lewe begin weer opnuut.

Uit die plek van slawerny het Hy my bevry.  Van negatiewe herinneringe, gewoontes en gedagtes het Hý my verlos, en hier en nou is die beginpunt van ‘n nuwe vryheid, ‘n nuwe lewe vir my!

Gebed:  Ek is vry en begin opnuut!

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: