Friday 8 March 2013






SËEN  HIERDIE HUIS

Die Here op hierdie plek.  -  Gen  28:16

‘n Seën vir ‘n tuiste is in werklikheid ‘n gebed wat die mense wat al die mense wat daar woon asook dié wat daar kom kuier, omvou.

Ek seën my tuiste omdat dit meer is as net ‘n woonplek is.  Dit is ‘n plek van vrede en harmonie, en wanneer ek mense in my tuiste verwelkom, verwelkom ek ook vir Christus wat in hul woon.

Ek sien my huis as ‘n plek van gasvryheid.  Die aangename atmosfeer wat hier heers, is as gevolg van die aangename mense wat hier kom kuier en ook die aangename mense wat hier woon.

In my gebede dink ek aan alle mense wat op soek is na ‘n huis, of smag na meer harmonie in die huise waar hulle woon.  Mense en families wat moet verwissel van woning en op nuwe plekke weer ‘n tuiste moet skep, het baie gebede nodig. 

Maar in die besonder dink ek aan hergberglosemense wie se diepste begeerte maar net is, om wanneer die onbekende nag aanbreek in veiligheid te kan gaan slaap. Heel of verslete van binne of buite of meubels is vir hulle nie voorwaardes of voorkeure nie.  Daarom bid ek met my hele hart vir elkeen van hulle, dat die Here Jesus vir hulle uitkoms sal bring en ook vir hulle genadig sal wees en hulle sal seën volgens sy wil en dat ons as Christenmense sal uitreik na hulle, al is dit op die eenvoudigste manier.  Die grootste geskenk wat ons vir hulle kan gee, is om vir hulle te bid wanneer ons in die aand gaan slaap.

Gebed:  Seën my huis, Heer, met liefde, vrede, harmonie en gasvryheid.

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: