Saturday 16 March 2013





OPTIMISTIESE  REAKSIE

‘n Vrolike mens is ‘n gesonde mens.  -  Spr  17:22

Ons groet ander mense met die woorde: “Hoe gaan dit?”  Maar ons mag net sowel vir onsself die vraag afvra:  “Hoe gaan dit met my?”

Dít is my geleentheid om ‘n positiewe, gesonde benadering te bevestig deur my eie antwoord te baseer op die werklikheid instede van op die voorkoms van dinge, en deur my antwoord een te maak wat lewe, gesondheid en heelheid benadruk in plaas van om uit te wy oor pyne, kwale en probleme.  Hoe gaan dit met my as ‘n kind van God, ‘n geestelike wese?

Ek reageer hierop met sterk, positiewe gedagtes:  “Ek is sterk, gesond, lewenskragtig en vol energie.  Ek is gelukkig en entoesiasties oor die lewe.  My probleme begin gladnie meer so groot lyk as ‘n ruk tevore nie, want my Heer wag alreeds dat ek dit aan Hom moet oorhandig!”

Wanneer ek die dag, naweek of nuwe week  begin met hierdie positiewe gesindheid, het dit dieselfde optimistiese uitwerking op almal met wie my pad deur die dag kruis en met vreugde kan ek sê:  “Ek is ‘n stralende kind van ‘n ongelooflike Hemelvader!”

Gebed:  Ek is ‘n geestelike wese.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: