Monday 4 March 2013


\\



GENADE

Uit Sy oorvloed het ons almal genade op genade ontvang ... die genade en die waarheid het deur Jesus Christus gekom.  -  Joh. 1:16-17

Aan die begin van elke nuwe dag, beklemtoon ek die waarheid dat Gods liefde en lig in my kragtig genoeg is om my te help om énige uitdaging wat my pad mag kruis, te bowe te kom.  Ek is gladnie bang vir wat die dag vir my inhou nie.  In plaas daarvan seën ek hierdie mooi dag met ‘n stille dankgebed in my hart vir die voorreg dat dit alles wat ek nodig het om ‘n vol en ryk lewe te geniet, in oorvloed aan my bied.

Gods lig, liefde en krag is vrylik tot my beskikking – my drie stralende diamante wat ek elke dag saam met my dra – hemelse geskenke deur God in Sy genade aan my toebedeel.  Hierin opgesluit is álles wat ek nodig het om van élke dag ‘n sukses te maak – moed en durf, gesondheid, lewenslus en voorspoed, is maar net ‘n paar van die geseënde  geskenke wat deur my Heer Jeus Christus aan my gegee is.

Vandag sê ek spesiaal dankie vir Gods liefdevolle genadegawes in my lewe.  Met ‘n siel wat sing maak ek dit my eie, en my lewe word al hoe ryker en voller.

Gebed:  U genade Heer, maak my vry!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: