Wednesday 13 March 2013





HARMONIE

Bo dit alle moet julle mekaar liefhê.  Dit is die band wat julle tot volmaakte eenheid saambind.  -  Kol. 3:14

Harmonie bring die goeie en die mooie na vore.  ‘n Soeke na harmonie bring Gods orde in moeilike en ongelukkige menseverhoudings of uitdagings na vore.

Met liefde in my hart, is ek in harmonie met alles en almal om my, en straal ek vrede en vreugde uit sover ek gaan.

Harmonie is altyd beskikbaar, en wanneer ek ‘n beroep daarop doen om onaangename situasie binne te vloei, sal dit.  Ek bevestig orde en harmonie vir alles en almal wat my lewe raak.

Ook in my eie lewe streef ek na harmonie en vrede.  Ek sonder gereeld tyd af om my diepste heiligdom binne te gaan in gebed, die plek waar ek gevul word met ál die liefde, lig en genade wat ek nodig mag hê gedurende elke dag van my lewe.  My gedagtes word omskep in lig-gedagtes, en ek weet dat dít wat met my gebeur, afhang van dit wat ek dink.

Harmonie en vrede heers in my gemoed!

Gebed:  Harmonie en vrede heers in my gemoed.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: