Sunday 10 March 2013





LEWENDE  WATER 

Die water wat Ek hom sal gee, sal in hom ‘n fontein wees met water wat opborrel en hom die ewige lewe gee.  -  Joh. 4:14

Die fontein van lewende water waarvan Jesus gepraat het, is binne-in my.  Dit borrel in my op en omskep my in ‘n stralende kind van God, ‘n kind van die lig, tot seën van elkeen met wie ek in die loop van die dag te doen mag hê.

Ek is gelukkig en vol lewe, en almal kan dit sien.  Dit is borrelende lewende water wat ek nie net vir myself kan hou nie, maar onvoorwaardelik ook op andere uitstort.  Ek mag woorde van bemoediging spreek teenoor iemand wat in in sak en as sit.  Of ek mag met baie mense te doen kry, vir wie my lewensvreugde, my liefde en vrolike optimisme tot veel seën is.

As ek elke oggend put uit hierdie borrelende fontein van liewe diep in my wese, sal my dag ‘n seën wees, nie net vir my nie maar vir elkeen wat my Heer na my toe stuur om te help, te lei en Hom sodoende te dien en te eer.  Geen dag sal meer doelloos en leeg wees nie, en die fontein sal nooit uitgeput raak nie, want hoe meer ek gee, hoe meer ontvang ek.

Gebed:  Dit wat ek het om te gee, gee ek met liefde.

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: