Tuesday 9 April 2013





DIE  REGTE  PAD

Ken Hom in alles wat jy doen en Hy sal jou die regte pad laat loop.  -  Spr.  3:6

Het ek nou by ‘n kruispad in my lewe gekom en ek weet nie watter pad om te volg nie?   Dan wend ek my tot die opgestane Christus in my hart vir leiding en inspirasie.

Hy werk deur my as intelligensie en wysheid.  Deur Hom is ek in staat daartoe om die regte besluite te neem!  Hy werk deur my as leiding en openbaarmaking.  Ek is geïnspireer!  My hart en gemoed is oop vir Sy goddelike idees.

Christus is my innerlike wegwyser.  Ek wend my tot Hom im my stil oomblikke van gebed, en ek weet wat om te doen en hoe om dit te doen.

Géén keuse is te moeilik en geen aksieplan te onduidelik as ek op Hom staatmaak vir leiding nie.  Die weg wat ek moet volg, lê duidelik en oop voor my, want Christus sélf laat Sy lig voor my uit skyn op die weg wat ek moet volg.

Gebed:  Die Lig van Christus skyn duidelik op my pad!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: