Wednesday 24 April 2013






U DAG,  HEER!

Ek het die Here altyd by my omdat Hy by my is, sal ek nie struikel nie.    Ps.  16:8

Vandag is U dag, Heer van my hart.  Ek weet ek sal nie struikel nie, want U is by my.  In diepe ootmoed dra ek hierdie dag op aan U – gebruik my Heer, soos en waar Ú wil.  Laat dit wat Ú in gedagte het vir vandag, mý doelwitte word, sodat dit tot stand kan kom net hier waar ons nou is – U en ek.

Neem my hand dierbare Heer, en lei my op die regte weg vir my.   Laat U liefde in my hart mý liefde wees, en duidelik gehoor word in alles wat ek doen.   Laat die goeie wat Ú wil Heer, die goeie word wat ek doen, en die goeie uitlok in almal wat vandag ons pad mag kruis.

Neem my hand Heer, en lei my op die regte weg vir my.   Laat U lig my gedagtes verlig, en duidelik gesien word in die insig en begrip waarmee ek alles benader wat op ons weg mag kom.  Op Ú lig, U liefde en krag is alles wat ek vandag mag doen of besluit, geskoei, dierbare Heer van my hart.  Die wonder van U by my en in my, laat my siel sing van pure vreugde!

Gebed:  Vandag is U dag, Heer van my hart!

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: