Sunday 28 April 2013





EK  GLO!


Dit gaan goed met die mens ... wie se hoop gevestig is op die Here, sy God.  -  Ps 146:5


As daar nou een ding is wat onwankelbaar is in my lewe, is dit my geloof in God en sy liefde vir ons.  Soos ‘n vaste rots waarop ek staan, is dit.

Dit is ‘n baie sterk rots wat nie geroer kan word deur enige gebeure of terugslae wat ek nie vinnig kan oplos nie.  In Hom lewe, beweeg en bestaan ek – dit glo ek, en hierdie grootse waarheid maak ek my eie.  As ek dan in Hom lewe, wie kan my nog te na kom?  Hoe kan ek dan nog twyfel aan sy liefde en sorg vir my?

Ek glo in Gods stralende lewenskrag wat in en deur my werk en straal, en my sterk en gesond maak.

Ek glo in Gods oorvloed ook daar vir my – ‘n oorvloed van seëninge, te veel om op te noem, in hierdie mooi wêreld deur Hom geskep.

Ek glo in Gods liefde wat blom in al my menslike verhoudinge.

Sterk in my geloof, seker van Gods nabyheid, sê ek dankie vir die vaste rots waarop ek kan staan.


Gebed:  My hoop is gevestig op die Here!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: