Sunday 28 April 2013





‘N  WENNER


Ek is tot alles in staat deur Christus wat my krag gee.  -  Filip. 4:13  (OV)


Hoe heerlik die wete – met die wonder van Christus in my, kan ek ‘n wenner wees as ek Hom ken op al my weë, en Hom my eie maak, sodat Hy mý sy eie kan maak!

Net ‘n bietjie liefde is nodig om die liefde wat Christus is in my, te wees.

Net ‘n bietjie lig is nodig om die lig wat Hy is in my, te wees in hierdie wêreld wat nog so donker skyn te wees.

Net ‘n bietjie krag is nodig om te wees wat ek is in die Lig en die Liefde van Hom wat die ereplek in my hart beklee, Hy wat my ‘n wenner maak in wat ookal op my pad mag kom!

Nou waarom sê ons dan net ‘n bietjie?  Omdat Jesus vir ons gewys het wat gebeur as ‘n mens meer as net ‘n bietjie van die krag gebruik!  Géén uitdaging was vir Hom te groot nie – selfs die dood het Hy oorwin – daarom is ons in hierdie stadium tevrede met net ‘n bietjie!  En die wondere wat ons met net die bietjie ervaar – wie van ons ken dit nie?!


Gebed:  U in my en ek in U, wat ‘n wenresep!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: