Saturday 20 April 2013





HEER  VAN  MY  HART


U is met my, élke oomblik van élke dag.

U stok en U staf dié vertroos my - élke oomblik van élke dag.

U lei my en rig my voetstappe – élke oomblik van élke dag!

U lig skyn helder in my en rondom my  - élke oomblik van élke dag.

U liefde vul my hart en is duidelik sigbaar in die mens wat ek is - élke oomblik van élke dag.

U krag is my lewenskrag - élke oomblik van élke dag.

En ek is die lig, die liefde en die krag wat U is binne-in my  - élke oomblik van élke dag.

Élke oomblik van élke dag lewe ek vanuit die Grootse Wonder van U aanwesigheid in my, en aan my dank vir U is daar géén perke nie!

Ek dank U in die oggend as ek opstaan.

Ek dank U deur die dag.

En ek dank U in die aand wanneer alles stil word om my.

Ek dank U wanneer U my versterk.

Ek dank U wanneer U my bemoedig.

Ek dank U wanneer U die trane van my oë afvee.

En ek dank U wanneer U my dra as my bene mý nie verder kan dra nie.
In Ú lewe, beweeg en bestaan ek!

Dankie, dankie, Heer van my hart, vir Ú wat my dra élke tree van die pad!





No comments: