Tuesday 23 April 2013





LAAT LOS LAAT GOD

Vertrou altyd op die Here, want die Here God is ‘n veilige toevlug.    
Jes.  26:4

Hierdie is seer sekerlik een van die populêrste dagstukkies, want wie van ons weet nie hoe moeilik dit is om midde-in die grootste uitdaging, nadat ons dit in gebed aan God opgedra het, alles net so te laat los, al weet ons hóe goed dat Hy aan die werk is daar waar ons nie kan sien nie, en dat ons met ons kommer en oorhaastigheid, weer alles kan vernietig wat ons met ons gebed opgebou het.

Om rus te bring in ons gemoed – kom ons dink aan ‘n skoenlapper wat heen-en-weer fladder van blom tot blom.  Sodra daar ‘n briesie kom, veg die skoenlappeer nie daarteen nie.  Intééndeel – hy mors nie sy energie deur hom teen te sit nie – hy gebruik die briesie om hom te dra, en waar hy ookal land, weer ewe vrolik voort te gaan met sy taak.

Net so gaan ek ook nou met die vloei van omstandighede saamwerk.  Ek gaan laat los en God toelaat om oor te neem, want dan kom ek in harmonie met sy grootse Plan vir my, en ek sê dankie vir sy insig en begrip wat nou ook my insig en begrip is.

Gebed:  Ek verstaan en laat los laat God met volle oorgawe!

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: