Sunday 21 April 2013





LEWENSAVONTURE

In U lig sien ons die lig.  -  Ps. 36:10  (OV)

Die meeste dae verloop maar volgens ‘n vasgestelde patroon, maar geen twee dae is ooit presies dieselfde nie.  Elke dag is uniek met sy eie avonture in die ure opgesluit, wat op my wag om ontgin te word.

Maak dít die lewe nie self ‘n wonder nie?  Enige oomblik kan enigiets opwindends gebeur  -  enige oomblik kan nuwe geleenthede voor my oopgaan tot ‘n ryker en voller lewe, en met God in beheer van my lewe, met  my voete stewig op my pad van lig, sal ek gereed wees vir wat die volgende oomblik ookal vir my mag bied.

Seker daarvan dat daar in elke avontuur wat ek beleef ‘n bedekte seën skuil, gaan ek met moed en durf voort op my lewenspad.  Vir die uitdagings is ek nie bang nie, want Hy wat saam met my stap, hou deurgaans my hand stewig vas, en vir die seëninge sê ek dankie vir Hom wat saam met my stap deur al my lewensavonture heen.

Gebed:  My lewe is een heerlike avontuur!

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: