Thursday 21 February 2013




DIE CHRISTUS WEG


“Ek is die weg en die waarheid en die lewe.  Niemand kom na die Vader toe behalwe deur My nie.”   -   Joh.  14:6


Wanneer ons stil word in gebed, en ons diepste heiligdom binnegaan, sal ons die Here Jesus Christus daar vind.   Dit is waar Hy woon en vanwaar Hy regeer, en dit weet elkeen van ons.   En waar ons dan biddend voor Hom staan, neem Hy ons hand, en lei Hy ons Gods koninkryk binne.

Deur Hom vloei die lig, die liefde en krag vanuit hierdie Hemelse Koninkryk ons hart en siel binne.   Dit verkwik ons siel en lei ons op die spore van geregtigheid.   Ons vrees niks en niemand meer nie, want ons het ons stok en ons staf gevind.

Christus is die weg!   Wonderlike woorde van waarheid wat ons enige tyd kan gebruik om die deure tot groter seëninge voor ons oop te maak.  Sy Gees in ons sien baie verder as wat ons kan sien en Hy weet wat vir ons die heel beste is.   As ons Hom dus in beheer plaas, sal Hy ons lei tot ons hoogste heil – tot ‘n wonderlike nuwe dag.


Gebed:  Christus is jou en my weg.  Die enigste weg!


~ Uit Daelikse Woord ~


(Jammer ek sukkel vreeslik om te konnekteer aan internet en kry gladnie prentjies uitgestuur nie.  Ek hoop hierdie boodskappie gaan deur.)



No comments: