Thursday 7 February 2013

Liewe Lesers-maats

Wanneer julle nie boodskappies van my sien nie, wees maar asb geduldig, ek het julle nie vergeet nie!  Die enigste rede sal wees dat ek netwerk-probleme het en gou die agterstand sal probeer inhaal.   Ek woon in Napier in die Weskaap, 'n ou klein dorpie tussen Bredasdorp en Caledon, waar ons baie kragonderbrekings kry en dit het weer tot gevolg probleme met baie van ons se internet konneksies.

Dankie dat julle my boodskappies lees.  Dit beteken vir my so baie, dat daar honger siele is wat soek vir Sy kosbare Woord.

Ek het ook 'n epos-groep en julle kan ook so jul boodskappies ontvang om weer aan te stuur na mense in jul eie epos-groepe.  Stuur maar net vir my jul epos adres en ek voeg jul naampie by op my eposlys.

Die pragtigste daggie vir julle!

Poppie 

No comments: