Thursday 7 February 2013





GODS  ORDE

Vanself  bring die aarde die graan voort, eers ‘n halm, dan ‘n aar, dan die vol koringaar.  -  Mark. 4:28

Gods orde heers oor heel die heelal heen, en dit heers ook op hierdie wonderskone planeet wat ek my tuiste noem.   Ek hoef maar net rondom my te kyk om te sien hoe hierdie orde aan die werk is:   die son kom op en hy gaan onder volgens ‘n vasgestelde ordelike patroon.  Die seisoene kom en gaan, terwyl alles wat hier bestaan deur swaartekrag veilig is in die sorg van die aarde.  Dit is so geskep deur God onse Vader.

Vas oortuig daarvan dat hierdie hemelse orde ook in my lewe alles onder beheer het, gaan ek my ook nie staan en moeg maak om die een of ander verandering af te forseer nie.   Ek hou op om te beplan wie wat en wanneer moet doen.   Ek staan vas in my geloof dat Gods orde aan die werk is in my lewe en alles wat my aangaan, en alles werk ten goede mee – vir my en vir wie ookal my lewe en belange met my deel.  Dit het God ons tog gesê en op Sy oplossings kan niemand ooit verbeter nie!

Hoe wonderlik die sielerus wat nou myne is omdat ek glo alles wat my aangaan is reg en goed, want Gods orde heers in my lewe.

Gebed:  Gods orde heers in my lewe.

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: