Friday 15 February 2013





TREE  VIR  TREE

Daarom moet julle jul nie kwel … maar soek eers die koninkryk van God en Sy geregtigheid.  -  Matt. 6:31, 33  OV

Ek neem net een treetjie op ‘n keer en geniet alles so mooi en skoon rondom my.   Ek leef net een oomblikkie op ‘n keer en voel dus nie gejaagd of onrustig nie.   Dinge verloop op ‘n ordelike manier en daar is oorgenoeg tyd vir alles wat ek moet doen of graag wil doen.

Ek maak absoluut staat op God en alle vrees en frustrasie verdwyn uit my lewe uit.   Ek voel seker en veilig want Sy liefdevolle, beskermende Heilige Gees in my gee aan my die sekuriteit wat ek nodig het.  Ek laat alle spanning uit my vloei en laat Sy oneindige liefde my hart binnevloei.

Gods sterkte is my sterkte, Gods krag is my krag en God is altyd daar om aan my die moed en die vertroue te gee wat ek nodig het.   Ek wend my tot Hom en leef in die lig van vandag se goedheid en al die môres wat voorlê kyk na hulleself.   Ek neem een tree op ‘n keer, ek leef een pragtige dag op ‘n keer en een gelukkige oomblik op ‘n keer.

Gebed:  Moedig en bly, neem ek een tree op ‘n keer.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: