Friday 22 February 2013





LIG

Kom, Jerusalem, laat skyn jou lig!   Vir jou het die lig gekom, die magtige teenwoordigheid van die Here het vir jou lig gebring.   -  Jes. 60:1

Lig, reënboogkleurige, stralende lig deurdring my ganse wese.   Ek dink aan al die wonderlike woorde wat lig beskryf, en ek word opnuut bewus van hoe vaal hierdie wonderlike definisie van lig is in vergelyking met die ewige lig van God wat in en deur my skyn, en my elke oomblik van my lewe ophelder.

Lig – helder, stralende, skitterende lig – verhelder my verstand.   My gedagtes word omskep in liggedagtes en is vol moontlikhede.   In Gods lig sien ek baie duidelik.   Elke ervaring is deurdring en herskep in Sy lig.   In Gods lig kry my ganse lewe ‘n nuwe helderheid en duidelikheid, asook nuwe betekenis.

Lig – lewendig, gloeiend, stralend – deurdring elke sel en elke atoom van my liggaam.   Elke deel van my is met lig gevul en dans op die maat van lig.   Ek gloei van lig, ek straal lig uit.  Loof God vir Sy lig wat in my, rondom my en in die wêreld vir almal skyn!

Gebed:  Ek gloei van lig, ek straal lig uit.  Loof God vir lig!

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: