Saturday 23 February 2013





LEIDING

U vat my aan die hand.  U lei my met U raad.  – Ps. 73:23-24

Hoe groot die rus en vrede wat ons hart binnevloei met die lees van bogenoemde teks.  Hy wat die wysheid self is, en liefde, en lig – Hy vat ons hand as ons in die diepste duisternis is – Hy lei ons en rig ons, en staan ons by met Sy alwyse hemelse raad.

Maar – ons mag nie negatief wees nie.  Ons mag nie só diep in sak en as gaan sit dat Hý ons nie kan bereik, en Sy uitgestrekte hand dalk ongesiens by ons verby gaan nie.  Dit gebeur wanneer ons ons verbeelding vrye teuels gee en  toelaat om weg te hol met ons gedagtes en soóons al hoe dieper in die moeras van duisternis laat beland.

Al wat ons hier gaan help, is om stil te word, ons diepste heiligdom binne te gaan, en daar  in die stilte diep in ons hart, sal Hý ons hand vat.  Ons sal wéér die lig sien, en sáám met Hom, positief en vol moed, sal ons góú  weer ons voete vind – ons sal maklik om elke hindernis beweeg en wenners aan die anderkant uitkom!

Gebed: Hou my hand styf vas, dierbaar Heer van my hart, wanneer ek swak en op my kwesbaarste is!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: