Sunday 24 February 2013





GOD  EERSTE

Here, U is my lewe.  – Ps. 16:5

Die Here Jesus is my lewe, en nooit is ek te besig of te moeg om Hom te loof en te dank vir die wonder van Sy teenwoordigheid in my lewe nie.

“Dierbare Heer, ek plaas u eerste in my lewe, en omdat ek dit doen, kom net die beste in my na vore – die beste wat ek is in U.  Nader aan my as my beste vriend is U, altyd getrou daar vir my, in my goeie tye en ook in die tye wanneer dit nie so goed met my gaan nie.  U vat my hand, vou my toe in U kosbare liefde, onderskraag en lei my elke tree van my weg.  Hoe kan ek U óóit genoeg bedank vir die wonder van U nabyheid en liefde, lig en krag in my lewe?

“U waak oor my gedurende die dag en ook deur die donker  nag.  U verhelder my verstand en stel my in staat om my heel beste te lewer, wat die uitdaging waarvoor ek te staan mag kom ookal mag wees.

“U is die liefde in my hart wat harmonie skep tussen my en elkeen wie vandag my pad mag kruis.  U lei my en rig my op al my weë, en aan U bring ek al die lof en eer van ‘n hart wat tot oorlopens toe vol liefde en danksegging is.  Dankie, dierbare Heer!”

Gebed:  Dankie dierbare Here Jesus, vir die wonder van U nabyheid in my lewe.

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: