Friday 1 February 2013





DROME

Die Engel van God het my in die droom geroep:  “Jakob!”  en ek het geantwoord:  “Hier is ek!”  - Gen. 31:11

Ek het ‘n baie goeie rede om nooit feite in my pad te laat kom waar ek my drome nastreef nie.   Feite mag verander, maar die waarheid verander nooit.  Inspirasie van Bo – dit is waar ek my idees vandaan kry, en die vaste oortuiging dat dit wat ek nastreef, reg is vir my.

Ek styg uit bo die menings van andere omtrent dit wat ek kan of nie kan doen nie, en volg my eie innerlike rigtingwysers soos dit aan my openbaar word.  Dit is nie net sommer dagdrome wat ek nastreef nie, dit is idees en drome gegrond op die lig en leiding wat ek kry vanuit my diepste wese wanneer ek stil word in gebed voor God, en Hy my gedagtes helder verlig.

Mense mag sê ek is ‘n regte ou dagdromer, maar wat hulle nie weet nie, is dat my drome God geïnspireerd is.  Dit is lig-gedagtes – engel gedagtes – wat ligdade tot gevolg het, en ek weet ek is op die regte pad – ek weet my Heer is saam met my op hierdie pad!

Gebed:  Saam met U, Heer, is ek ‘n wenner!

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: