Friday 8 February 2013





JA  EN  NEE

Wat julle sê, moet altyd vriendelik wees en van goeie smaak getuig. 
Kol. 4:6

JA   en  NEE  is twee belangrike woorde, wat, as ons hulle reg gebruik, getuig van ons goeie smaak en vriendelikheid.

JA  is ‘n woord wat deure oopmaak.   Wanneer ons vir die lewe  JA  sê, betree ons ‘n wonder-lewe, want Hy maak die deure vir ons oop wat lei tot die wonder van ons menswees – tot die wonder van heel Gods skepping.   Ons begin sien met die oë van ons siel, en weet wanneer ons moet  JA  sê, en wanneer  NEE.

Vanuit die liefde van Hom wat in my woon, sê ek  JA, en die deure wat voor my oopgaan, bied my die geleentheid om andere te laat deel in hierdie wonder-liefde.  Ek sê  JA  vir sy Lig, en die deure wat voor my oopgaan bied my die geleentheid om lig te bring, en insig, waar en wanneer nodig.   Met soveel liefde en lig in my en om my, weet ek wanneer om  NEE te sê, en wanneer  JA, tot almal se hoogste heil.

Gebed:  Vanuit die wonder wat U is in my, is my  JA  en my NEE altyd reg.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: