Friday 15 February 2013





INSPIRASIE

God is my redder;  Ek vertrou op Hom, ek is nie meer bang nie. 
Jes.  12:2

Vas vertrouend op my Heer, plaas ek my lewe en alles wat my aangaan in Sy liefdevolle sorg.   Ek weet Hy sal my lei en rig op al my weë.   Geen enkele tree hoef ek sonder Hom aan my sy, te neem nie.   Geen uitdaging hoef ek sonder Sy krag en sterkte die hoof te bied nie.   Hy lei my tot die regte optrede op die regte tyd, vandag, môre en elke dag.

Ek vertrou op Hom en is nie meer bang nie, want ek weet daar is niks waaroor Hy nie heers nie, niks wat in in Sy krag nie reggestel kan word nie.   My geloof in Sy krag en mag gee my die krag om die dinge te doen wat ek moet doen.

Die eerste ding wat ek doen is om my tot Christus, Hy wat in my hart woon, te wend vir leiding en lig, en om dan te reageer op die leiding wat Hy my gee.   Kry ek dit nie terwyl ek bid nie, weet ek dat ek my nie daaroor hoef te bekommer nie, want die leiding, die ingewing van wat om te doen, sal op die regte tyd my te binne skiet.   God is my redder, Sy liefde is my inspirasie, en sonder die geringste vrees, gevul met geloof, begin ek elke mooi dag deur Hom aan my geskenk, met my hand styf vas in sy troue Vaderhand.

Gebed:  GOD  IS  MY  REDDER!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: