Thursday 12 June 2014





EK IS STIL


Bedaar en erken dat Ek God is.  (Be still and know that I am God.)  -  Ps 46:11


Ek is stil.
Ek is nie bang nie.  Ek is nie bekommerd nie.  Ek is nie gespanne nie.  Ek is nie moedeloos nie.  Ek is nie hartseer nie.

Ek is stil.
God is my hulp – nou, net hier waar ek nou is.  Hy is die sagte stem diep in my hart, wat my met woorde van wysheid lei en rig.  God is my lig, my veilige hawe en my krag.  Hy is my voorsiening en my voorsiener, altyd daar om my en almal om my, te beskerm en te seën.

Ek is stil.
Hoe diep die stilte hier waar ek nou saam met my dierbare Heer verkeer – die plek waar my siel rus vind in Sy kosbare liefde – die plek waar ek die Lig vind wat ek sal volg tot heerlike, alles oorwinnende vryheid – die plek waar ek al die Krag sal vind wat ek ooit mag nodig hê op my pad van Lig deur heel my lewe heen.

Ek is stil, en God praat met my.


Gebed:  Ek is stil en God praat met my!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: