Friday 13 June 2014





‘N SUIWER STROOM


Die stroompies van ‘n rivier maak die Godstad bly.  -  Psalm 46:5 (OV)


Die lewenskrag van God pols in my hart en vloei in my are.  Dis ‘n suiwer rivierstroom, wat gesondheid, vitaliteit, krag, blydskap, orde, harmonie en lig vir my bring na gees, siel en liggaam.  Hierdie wonder-stroom van lewe en van krag, vloei deur my gedagtewêreld.  Ek sien hoe die opgehoopte puin van gedagtes aan siekte, gebrek en beperking wegspoel, en ek is vry!

Suiwer en skoon is dit, en sover dit vloei, maak dit elke sel en atoom in my liggaam weer jonk en energiek, en gesond en sterk kan ek weer elke mooi dag geniet in my lewe.

Die reinigende aksie daarvan vloei ook deur my hart en emosies.  Dit spoel alle wrewel, veroordeling, vrees en afguns weg, en Christus self neem sy intrek in my hart.

Dankie, Heer, vir hierdie wonder-rivier vanuit U bron van liefde en lig wat steeds in en deur my vloei – die rivier wat my in staat stel om in die vlees ook te wees wat ek in die gees is – U volmaakte kind van die lig!


Gebed:  Vry en bly, is ek ‘n volmaakte kind van die lig!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: