Monday 16 June 2014






MY   WEG


By U is die fontein van die lewe;  in U lig sien ons die lig.  -  Ps. 36:10 (OV)


Verlig my weg, Heer.    Laat my U lig sien, hoe donker alles om my heen ookal mag wees – U lig wat my wink na my spesiale plek in U wonderlike wêreld.

Verlig my weg, Heer.   Soek ek na genesing na liggaam, siel en gees, laat U lig die weg aandui wat ek moet volg.  Gee my die lig-gedagtes wat my onderskraag en my lei in dit wat ek moet doen, lig-gedagtes wat my hernu en genees.

Verlig my weg, Heer.   As ek vandag met mense moet saamwerk, in watter hoedanigheid ookal, gee aan my die geduld om te luister na wat hulle sê, en die wysheid om so te reageer dat andere ook U lig in my sal vind, en alles beter verstaan.

Verlig my weg, Heer.   Maak my ‘n ware kind van die lig, iemand wat saam met U werk om ook lig te bring vir hierdie wêreld en sy mense.  Maak my ‘n lewende, bydraende deel van U heelal, Heer.  In U lig wil ek lewe, in U lig wil ek dien, in U lig wil ek liefhê en groei.  Hier is ek, Heer.  Verlig U my weg!


Gebed:  Verlig U my weg, Heer.



~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: