Saturday 13 October 2012






BESKERMD


Die Here is my rots, my skuilplek en my redder, my God, my rots by wie ek skuil.  -  Ps. 18:3


Dierbare Vader, hoe heerlik om so rustig en kalm te voel waar ek my ookal mag bevind, omdat ek weet, U is met my.  In U liefde vou U my toe.  U lig is soos ‘n skild om my wat deur geen duisternis oorweldig kan word nie, en in U krag staan ek vas, wat ookal die uitdaging.  Ek is altyd op die regte tyd op die regte plek, want ek wandel in U lig, en ken U op al my weë.

Moet ek op reis gaan – U reis saam met my, my troue Vriend en Medereisiger.  Of die pad nou veilig of minder veilig is, ek sal geen onheil vrees nie.

Moet ek ‘n nuwe, vreemde toekoms aandurf – ook daar is U met my, nou en vir ewig.  U is en bly my rots by wie ek skuil, my troue redder deur die ure van die dag en ook in die nag.

Hand aan hand saam met U op my lewensweg kan ek nêrens wees waar U nie is nie, en ek sal veilig en beskut in U huis bly, in lengte van dae.

Dankie, Vader, vir elke heerlike kommervrye dag saam met U.


Gebed:  U Heer, is my Herder, en ek is veilig.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: