Sunday 21 October 2012



foto:  borisfrkovic





CHRISTUS IN ONS


Vir almal het ek alles geword.  -  1 Kor. 9:22


In die krag van Christus wat in my woon, kan ek die groot uitdagings in my lewe met welslae die hoof bied.  Maar slaag ek daarin om gedurende die klein alledaagse gebeurtenisse waarmee ek te kampe het Sy liefde, lig en krag in my ten volle uit te leef?

Die mate waarop ek dit uitleef, kom veral onder die soeklig wanneer my planne begin skeefloop, wanneer andere die ordelike roetine van my dag omvergooi, of wanneer onverwagte eise gestel word aan my tyd en aandag.

As ek voel ek skiet hierin tekort, is daar net een antwoord – ek moet elke dag tyd maak om stil te word, en my Heer te nader in my diepste heiligdom.  In Sy liefde en krag wat my hart daar binne-vloei, sal ek nooit onredelik optree teenoor iemand anders nie – ek sal nooit ‘n gebrek aan belangstelling toon wanneer iemand my aandag en my tyd nodig het nie.

As ek leef vanuit die liefde van Christus binne-in my, benader ek alles wat die dag my bied met ‘n gees van liefde, geduld en belangstelling.  Dis dan wanneer dit goed gaan met my.


Gebed:  Christus leef in my en deur my en alles is wel!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: