Tuesday 30 October 2012






VOLHARD EN GLO


Laat ons dan nie moeg word om goed te doen nie, want as ons nie verslap nie sal ons op die bestemde tyd ook die oes insamel. 
Gal. 6:9


Ek hou aan om aan te hou.  Ek weier om ontmoedig te word deur wat mag lyk soos ‘n gebrek aan vooruitgang of deur oponthoude.  Ek wéét dat ek met Gods hulp kán slaag en sál slaag.

As my mikpunt gesondheid is, hou ek áán om aan te hou.  Ek dink aan ‘n lewe van gesondheid.  Ek volhard met die bevestiging van gesondheid en heelheid.  As dit lyk asof gesondheid of genesing stadig is om plaas te vind, hou ek net áán om te glo.  Ek word nie ontmoedig nie en ek raak nie moedverlore nie.  Ek, my familie, dierbares, bure, vriende, kennisse en diere vir wie ek innig lief het kán genees word en sál genees word.  Ek wéét dit en ek gló dit.

As my mikpunt vir sukses in die een of ander spesifieke rigting is, raak ek nie moedverlore wanneer dit lyk asof daar komplikasies is nie, of wanneer daar struikelblokke is wat oorkom moet word nie.  Ek hou net áán om áán te hou.  Ek gló dat deur die krag van Christus in my ek meer as mans genoeg is vir élke uitdaging in my lewe.

Met  Gods hulp kán ek slaag en sál ek slaag!!


Gebed:  Ek hou áán om aan te hou!   Met Gods hulp kán ek slaag want Hy ís in beheer!!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: