Monday 8 October 2012





VOORSPOED


Dieselfde Here is Here van almal, en Hy seën almal wat Hom aanroep ryklik.  -  Rom. 10:12


In die oggend roep ek my Heer aan – in die middag en in die aand soek ek Hom op diep in my hart, en ek is ryklik geseënd!

Wat is die seëninge waarmee Hy my so ryklik seën?  Ek hoef maar net om my te kyk, en ek sal verbaas wees oor wat God my bied.

My familie, my vriende en medewerkers, die dak oor my kop en die lug wat ek inasem en uitasem en wat my aan die lewe hou – is dit nie alles ryke seëninge vanuit ‘n Vaderhart vol liefde nie?

Hy sorg vir my – in tye van oorvloed sien Hy na my om, en in my tye van nood is Hy nog steeds daar om in al my behoeftes te voorsien.

Miskien is daar deure wat voor my toegaan – miskien verloor ek my werk en alles lyk duister, dan bly die waarheid nog steeds staan – ek is ‘n kind van ‘n liefdevolle Vader en Hy sorg vir my – Hy maak my voorspoedig.  En al is die seëninge op die oog af hoé min, ek soek hulle, ek vind hulle, en ek sê dankie!


Gebed:  Dankie Heer, vir u ryke seëninge ook vir my!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: