Sunday 7 October 2012






VERKWIK


Na waters waar rus is lei Hy my heen.  Hy verkwik my siel.   
Ps. 23:2-3 OV


Die Here is my herder … Hy verkwik my siel.
Hy verkwik my siel met lig tot ek self weer die lig begin sien.
Hy verkwik my siel met liefde, en ‘n diepe rus en vrede vloei my hart en gemoed binne.
Hy verkwik my siel met krag, en ek kan weer opstaan en aangaan.
Hy verkwik my siel met deernis.
Hy verkwik my siel met geloof.
Hy verkwik my siel met ‘n diep, tintelende blydskap.
Hy verkwik my siel met ‘n lied van oorwinning.
Hy verkwik my siel met sy liefdevolle teenwoordigheid, en die seker wete:

Hy is hier!  Hy is daar!  Hy is oraloor!
By die wonder-waters waar rus is, daar word my siel voorwaar verkwik!


Gebed:  Dankie, Heer, my siel is verkwik!


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: