Monday 29 October 2012





GODS OPROEP


U leer my hoe om te lewe.  By U is daar oorvloedige blydskap.  Uit U hand kom net wat mooi  is.  – Ps. 16:11


Die oproep tot gebed weerklink in my hart.  Ek word stil, ek ontspan en gaan my binneste heiligdom binne.  Dit is hier waar ek alle strewes stil, en alle persoonlike behoeftes en begeertes onvoorwaardelik in Gods hande plaas.

Elke skadu word uitgewis in Sy lig.  Elke probleem word opgelos in Sy wysheid.  Elke fout  word gekanselleer in Sy liefde.  Ek rus in Sy hemelse teenwoordigheid.

Die oproep tot gebed kom van my Heer.  As ek daarop reageer en my tot Hom wend, glo ek en weet ek dat ek die mens kan wees wat ek so graag wil wees.  Ek kan dit wat my hartewens is bereik.

My verstand is oop vir God lig;  my hart is oop vir Sy liefde;  en my liggaam vir Sy lewenskrag.  Alles om my is rustig en vreedsaam, want die vrede van God heers hier.  My sake en belange word reggestel en verloop ordelik en volgens plan, want ek het Hom daarin geken.


Gebed:  Ek bid en my gedagtes bly God-gerig.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: