Sunday 8 November 2015

Gebed vir Trane Afdroog ...... ❤








Gebed vir Trane Afdroog ......




ONSE VADER,



U hou die Kosbare MENS

wat nou hier lees, STYF VAS.

Ek het jou TRANE gesien, sê die HERE.

Ek ken jou HARTSEER en pyn.

Jou SMART en verlange.

Daar was die kere dat jy

jouself AAN DIE SLAAP gehuil het.

TRANE het jou kos geword.

Maar Ek GRYP IN, sê die HERE.

Ekself sal jou trane AFDROOG.

Jy sal weer deur My BLOMTUIN stap

en sing en dans van VREUGDE.

Jy sal weet dat EK jou nie

in jou KRISISUUR verlaat het nie.

Jou grootste KRISIS,

word jou grootste GETUIENIS.

Ek sal jou ook GEBRUIK

om ander te TROOS in hulle SMART.

Jy sal altyd onthou dat

Ek jou trane AFGEDROOG het.

Dat Ek jou ROUKLERE uitgetrek het

en vir jou FEESKLERE aangetrek het.

Jy ervaar My asemrowende TROOS

en liefde ook nou terwyl jy hier lees.

Dankie JESUS.



Amen




~ Hansie Smit ~



  Dierbre Jesus / Facebook
Aan God drie-enig, alleen die eer!



(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)




Boodskappe beskikbaar per epos – kontak my by:
poppieoosthuizen @ gmail.com





No comments: