Wednesday 18 November 2015

Gevoel kom derde







Hemelse Vader,


Ek is so skaam dat ek my al weer blind gestaar het

op my gevoelens van moedeloosheid en depressie.

Leer my asseblief dat gevoel by U derde kom, Here.

Help my om van nou af net op U te fokus,

om in krisistye opnuut bewus te word

van u grootheid en almag.

Versterk my geloof en kom verseker my net weer

dat U my nooit sal verlaat nie,

dat U my liefhet en vir my sal sorg,

dat U altyd daar is om te help wanneer dit moeilik gaan,

dat U my sal dra en red soos U nog altyd

in die verlede gedoen het.

Maak my asseblief gewillig om geduldig op U te wag

totdat U my op u eie tyd en op u eie manier sal help.

Dankie dat ek weet dat niks my ooit van U kan skei nie

en dat U my hartseer in vreugde kan verander.

Doen dit asseblief vandag vir my.


Amen




Nina Smit : Liefde maak alles anders


  Dierbre Jesus / Facebook
Aan God drie-enig, alleen die eer!



(Die uitsendings van al my boodskappe, hang af van die stabiliteit van my internet konneksie.  Wanneer daar dus onderbrekings daarin is, sal daar ongelukkig ook geen boodskappe uitgestuur kan word nie.)



Boodskappe beskikbaar per epos – kontak my by:
poppieoosthuizen @ gmail.com

No comments: