Tuesday 13 November 2012






EK IS GEREED

Sit eers jou werk buite aan die gang en bewerk jou lande;  daarna kan jy huis bou.  Spr. 24:27

Ek wil so graag altyd gereed wees vir enigiets wat ookal met my gebeur, maar hoe kan ek daarin slaag?

Hiervoor is daar net een antwoord – ek moet elke dag tyd maak om my Heer te nader in gebed – om vir ‘n tydjie alleen met Hom te wees in my diepste heiligdom.  Dis ‘n tyd hierdie wat my ophef – ‘n tyd waarin Sy lig my gedagtes verlig en ophef, Sy liefde my hart vul en Sy krag my vul met nuwe moed en ywer.  In Sy heilige teenwoordigheid verdwyn al my kommer en sorge.

En dan luister ek.  Ek luister na wat my Heer vir my wil sê.  Die wyse raad wat Hy my gee, is meer ‘n gevoel wat by my opkom as soveel woorde.  Ek weet skielik wat ek moet doen, en in Sy krag sien ek kans om dit te doen.

Die waarde van hierdie geseënde tyd wat ek so saam met Hom wat in my woon deurbring, kan nie in woorde beskryf word nie.  Ek weet net dat my geloof daarna soveel sterker is, my liefde en deernis soveel dieper, en ek sien kans vir enige uitdaging!


Gebed:  My stil tye maak my gereed vir elke uitdaging in my lewe.  Met my hand in U Vaderhand, het ek NIKS om te vrees nie!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: