Friday 16 November 2012





REGVERDIGHEID

God is my redder;  Ek vertrou op Hom, ek is nie meer bang nie. 
Jes. 12:2

God is in beheer van my lewe, en alles wat my aangaan, word steeds deur Hom reggestel en in harmonie gebring.

Ek vertrou op Sy regverdigheid altyd aan die werk, en steur my nie aan die harde woorde of onvriendelike dade van ander mense nie.  As iemand nie regverdig of eerlik teenoor my is nie, raak ek nie depressief of bekommerd nie.  Ek glo in Gods wet van regverdigheid, en weet dat alles volmaak uitwerk onder hierdie wet.

Ek is self eerlik en opreg in al my onderhandelinge, en ek verwag dieselfde van ander mense.  Met my hele hart glo ek dat alles vir my ten goede meewerk;  dit wat my toekom, sal niemand van my kan weerhou nie.  Die regverdigheid van God is aan die werk in my lewe, en ek is gelukkig, vry en ongebonde, want waar Hy aan die werk is, werk alles ten goede mee – vir my en vir my medemens.

Gebed:  Ek glo in Gods regverdigheid aan die werk in my lewe.

~ Uit Daelikse Woord ~








No comments: