Monday 19 November 2012






SOOS DIE LELIE

Ek sal vir Israel wees soos die dou, hy sal vloei soos die lelie.
Hos. 14:6 OV

Binne-in die bol van ‘n plant, net soos in ‘n saad, is die patroon en ál die elemente wat nodig is om ‘n volmaakte plant te lewer, vasgelê.  Nét so het God ook in die mens Sy patroon vasgelê, wat dit vir hulle moontlik maak om vol, ryk lewens te voer, as hul daartoe geneë is en Hom ken.

Soos ‘n lelie ontvou Gods volmaakte patroon ook in my.  Vanuit my heerlike, stralende Christus-gees maak ek almal sover ek gaan gelukkig met my woorde en my dade.  Soos die heerlike geure van die lelie, is harmonie en vrede die aroma waarin ek lewe en beweeg.

Wanneer die bol ophou blom, gaan die lelie ook nie dood nie.  Dit rus vir een seisoen, om weer in volle glorie te onluik op die regte tyd.  So ook rus ek elke nag, om in die oggend verfris en met nuwe ywer ‘n nuwe dag te betree.  Met elke nuwe idee, elke nuwe insig en veranderde houding, beklemtoon ek die opstandingskrag van die lewe wat Christus my genadiglik mee geseën het.

Gebed:  Dankie, Heer, vir U opwekkende lewe in my.

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: