Thursday 22 November 2012




VERGEWE

Vergeef ons ons oortredings soos ons ook die vergewe wat teen ons oortree.  -  Matt. 6:12

Sê ek miskien, “Ek kan nie vergewe of vergeet nie …”?  Dan sê ek maar net dat ek nie gewillig is om te vergewe of vergeet nie.  As gevolg van my klein menslike siening is ek onwillig om te vergewe ….

Maar ek kan darem iets daaraan doen – ek kan my gedagtes ophef en Christus en Sy liefde in my ken.  Deur Hom wat gesterf het vir al my sondes aan die kruis, is ek tot énigiets in staat!  Ek kan vinnig en volkome vergewe.  Ek kan bó menslike beperkinge uitstyg en met Sy oë na die omstandighede kyk.  Ek kán ‘n liefdevolle, vergewende en begrypende mens wees.  Ek kán enige neiging om hipersensitief, vol wrewel en onvergewend te wees, oorkom in Sy liefde.

My hart is gevul met liefde, en ek stort dit op alles en almal om my uit.  Ek is tot álles in staat deur Christus wat in my woon.  Ek rus in die vrede wat Sy liefde my bied, en dis vir my maklik om enigiemand wat my te na kom, onmiddellik te vergewe.  Ek word geseën en is tot seën van my medemens.

Gebed:  Deur Christus in my vergewe ek maklik en volkome!

~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: