Sunday 25 November 2012





GELOOF

Om te glo, is om seker  te wees van die dinge wat ons hoop, om oortuig te wees van die dinge wat ons nie sien nie.  -  Hebr. 11:1

Ek glo.  Met my hele hart en siel glo ek in God, en in Jesus Christus, Sy eniggebore Seun, my Verlosser en Saligmaker.  Omdat ek so vas staan in my geloof, kan ek enigiets wat voor my lê met vaste tred benader.  Ek glo dat ek oor al die krag beskik wat ek mag nodig hê deur selfs die hewigste aanslae teen my.  Ek weet dat wysheid en insig altyd tot my beskikking is omdat Christus self binne-in my woon.

Geloof gee my die vermoë om altyd die blink kant van dinge te sien – om altyd entoesiasties te bly. Ek weet my Heer is altyd aan my sy – Hy is my vennoot in álles wat ek aanpak.  Ek is dus nooit alleen wanneer ek een of ander besluit moet neem rakende my lewe of belange nie.

Ek sien die krag van Christus ook aan die werk in hulle vir wie ek bid, en glo in hulle eie moontlikhede om ‘n sukses van hul lewe te maak.  Ek moedig hulle aan deur hulle te vertel dat ek in hulle glo, en maak so ook hul eie geloof sterker.

Gebed:  Ek glo en my lewe is ‘n seën!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: