Friday 16 November 2012





WEES LIEF VIR DIE HERE

Daarom is die liefde die volle uitvoering van die wet.  -  Rom. 13:10

Jesus het gesê:  “Jy moet die Here jou God liefhê met jou hele hart en met  jou hele siel en met jou hele verstand.  Dit is die eerste en groot gebod.  En die tweede wat hiermee gelykstaan:  Jy moet jou naaste liefhê soos jouself.  Aan hierdie twee gebooie hang die hele wet en die profete.”

Ek het die Here lief deur Hom te erken as die enigste krag in my lewe, as die bron van al my heil.  Ek het die Here lief deur Sy teenwoordigheid in my te soek en deur ‘n kanaal te wees waardeur Sy lig, liefde en krag vloei.  Ek het die Here lief deur Sy ewigdurende liefde te aanvaar en deur dit gedurig uit te straal na almal rondom my.

Ek het my naaste lief deur hom te aanvaar, deur hom te seën, deur hom te waardeer, deur hom lof toe te swaai, deur die goeie in hom raak te sien, en deur te probeer met my hele hart om hom te verstaan.

Ek het die Here my God lief met my hele hart en ek het my naaste lief soos myself.

Gebed:  Ek het die Here my God lief met my hele hart en ek het my naaste lief soos myself.

~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: