Friday 9 November 2012







TROOS


Wees sterk en laat jou hart sterk wees!  Ja, wag op die Here!   
Ps. 27:14  (OV)


Toe Jesus na Sy opstanding aan Sy dissipels verskyn het, het Hy gesê,  “Onthou:   Ek is by julle al die dae.”

Die krag van die opgestane Christus is op hierdie oomblik ook binne-in my.  Hierdie wonderwerkende krag van Christus in my is lig, lewe, blydskap en vrede.  Hy is altyd gereed om enige ongemak te heel, om verdriet te troos en eensaamheid te laat verdwyn.

Die liefde van Christus vul my hart.  Dit vloei in my, deur my en om my, en omskep enige duisternis in lig wat my weg verhelder.  Sonder enige vrees gaan ek stadig maar seker vooruit op my pad van lig.

Raak ek onseker en bang, soek en vind ek my troos by Hom wat in my woon.  Hy gee my krag en vertroos my.  Ek wag op die Here van my hart, en vrede vul my gemoed.

Op enige plek, te enige tyd wanneer ek hulp mag nodig hê, doen ek ‘n beroep op die Christus van my hart.  Hy omskep my twyfel in sekerheid en alle duisternis verdwyn in die niet voor Sy helder lig.


Gebed:  Ek wag op U Here!  U alleen vertroos my!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: