Saturday 10 November 2012






NUWE BEGIN


Die lamp van jou liggaam is die oog.  As jou oog dan reg is, sal jou hele liggaam verlig wees.  -  Matt. 6:22  OV


Het  gister my dalk minder gebied as waarvoor ek gehoop het?  Dit maak nie saak nie, want ek is gladnie gebonde aan die verlede nie.  Elke nuwe dag is ‘n skoon blad vir my om op te skryf.  Ek laat los dus die verlede en begin vandag opnuut.

Ek maak tyd om stil te word – om my diepste heiligdom binne te gaan en rus te vind in die liefde en teenwoordigheid van Hom wat daar woon.  In hierdie stil oomblikke saam met my Heer, word my gedagtes hernu, en ek is oop en ontvanklik vir seëninge van Bo.

Elke keer wanneer ek Hom opsoek in gebed hernu Hy my.  Hy deel die dag met my en ek geniet alles wat ek doen want ons doen dit tesame.  Die seën van Sy liefde waarvan my hart so vol is, deel ek vrylik met my medemens.

Aan die einde van die dag sê ek uit die diepte van my hart dankie vir Sy hemelse samesyn, en gaan rus ek met die wete dat môre nog ‘n heerlike dag saam met Hom gaan wees.


Gebed:  Ek hou my oog gerig op God, en alles in my en om my is goed.


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: