Sunday 29 January 2012





DANKIE, HEER!

Aan elkeen wat dors het, sal Ek te drinke gee uit die fontein met die water van die lewe, verniet.
Openb 21:6

Met blydskap en ‘n lied in my hart, begin ek elke nuwe dag.  Ook vandag is ‘n geleentheid om nuwe seëninge  en nuwe geleenthede tegemoet te gaan.

Ek begin vandag met geloof, waardigheid en krag.  Dit is ‘n dag om die lewe, liefde en vrede van my inwonende Christus ten volle uit te leef.  Wat ookal op my wag, of van my verwag word, ek weet alles is wel, want Hy is elke tree van die weg met my.

Opbouende aangename gedagtes heers vandag in my gemoed.  My hart is vrolik en bly want ek weet hierdie dag gaan ‘n dag van vervulling en oorwinning wees.

Vandag is ‘n geskenk van God – ‘n ryk, vol dag om te geniet en Hom te eer.  Dis ‘n dag waarin groot en wonderlike dinge bereik kan word – ‘n dag wat ook ‘n nuwe begin kan beteken.

Ek geniet hierdie mooi dag – ek leef tot eer van die Heer van my hart, en so dra ek my diepe dank aan Hom oor.

Gebed:  Dankie Heer, vir hierdie mooi dag!

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: