Wednesday 18 January 2012




TROOS

Die ewige God is ‘n skuilplek, Sy arms is altyd onder jou.  
Deut.  33:27

Ek vind troos in die wete dat my Heer van liefde so na aan my is. Hy is altyd daar, gereed om enige kommer of las wat ek aan Hom wil oordra te verlig. In Sy grootse liefde vir my, in Sy nabyheid, voel ek nooit eensaam of alleen nie.

As ek my tot Hom wend in alles wat my aangaan, vind ek die vrede in my gemoed wat my help om seëvierend enige aanpassing of uitdaging te oorkom.

Hy woon binne-in my, en geen verdriet of berou is te groot om tussen Hom en Sy liefde vir my te kom staan nie. Hy is die veilige hawe waar ek altyd rus vind vir my moeë siel.

Die verdriet, die smart oor die groot verlies wat ek mag ervaar, neem geleidelik af. Aangename herinneringe oor die mooi tye wat ek ‘n geliefde saam deurgebring het is soos balsem vir my seer gemoed, en niks en niemand kan die skoonheid van hierdie mooi herinnering van my af wegneem nie. Soos kosbare juwele koester ek hulle diep in my hart, en ek vind rus in Sy ewige arms wat altyd onder my is.

Gebed: In U arms Heer, vind ek rus.

~Daelikse Woord~


No comments: