Tuesday 10 January 2012




NUWEJAARSBOODSKAP

Dis ‘n nuwe jaar.

‘n Kans om die sleg en seer

van al die gisters te vergeet en

net die vreugde-mooi saam te neem.

Vanjaar, Here, wil ek regtig oor begin:

ek wil elke dag met ‘n skoon hart leef,

‘n rein gewete gaan slaap en

‘n vervullende lewe lei.

Vanjaar wil ek minder “ek” wees, en meer U;

minder kerm en kla en meer lag en dankie sê.

Ek wil nader aan U leef,

U en u Woord beter leer ken

en meer soos U wees.



My gebed vandag is:

Wees asseblief by my:

Wees elke oomblik van elke dag

my ewig Metgesel, my alwyse Raadgewer

en my begripvolle Trooster.

Help my om so op U gefokus te bly

dat ek elke dag met oorgawe sal leef

in die wete dat U die God van die Heelal

agter, langs, voor, onder en bo my is.

Van nou af tot in ewigheid.

AMEN

uittreksel uit Moed vir elke môre / en ons Kerkblaadjie van Die Vriendelike Gemeente Napier




No comments: