Thursday 26 January 2012




LAAT LOS,  LAAT GOD

Julle hemelse Vader weet dat julle al hierdie dinge nodig het. 
Matt. 6:32 (OV)

Elke oggend plaas ek God met volle vertroue in beheer van my dag.  Elke mikpunt, elke uitdaging, plaas en onvoorwaardelik in sy bekwame hande.  Hy weet baie goed wat ek nodig het, en ek weet die dag wat voor my lê, is vol wonderwerke, en ryk aan aangename verassings.

Dit beteken egter nie dat ek maar net agteroor gaan sit en niks gaan doen nie – ek gaan nog steeds my doelwitte nastreef en my probleme oplos.  Maar as ek laat los en God laat oorneem, en ek doen dit met my hele hart en my hele verstand, dan lei sy wysheid my deur elke gebeurlikheid wat ek deur die dag mag ervaar, en ek hoef my nie te bekommer oor wat op my wag nie.  Hy is daar!

En in die aand wanneer ek gaan slaap, laat los ek al my malende gedagtes en soekende idees weer net so in sy hande.  By Hom is alles veilig tot die dag weer breek, en aan sy werke is daar geen einde nie, of ek nou slaap en of en wakker is.  Ek laat los, laat God – in die dag werk ek saam met Hom, in die nag slaap ek rustig in sy koesterende arms.

Gebed:  Ek laat los en laat God oorneem.

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: